joi, 3 iunie 2010

Waiting for your call...

Waiting for your call…

Dimineata… Hello.. Home alone, again… Bored… Rain….

Si se spune ca aceasta atmosfera te face o persoana trista, iti aminteste de vesnicele probleme care se inmultesc cu viteza luminii exact cand tu ai pierdut cartea raspunsurilor!

Apoi apare primul telefon... mama “Trezeste-te”... in acel moment cel mai mult imi doream sa dorm. Parca mama are puteri magice... de ce spun asta? Pentru ca nu am mai putut adormi!!!

Sti ce este mai ciudat? Atunci cand eu am nevoie de voi, voi sunteti cu iubitii... iar iubitul meu nu este... de fapt este, doar ca nu apare chiar langa mine.

Si aici incepe intreruperea inspiratiei... laptopul era descarcat si se inchise!!!

Bun.. acum incepem povestea... si apare o tipa plictisita, fara chef de viata si putin adormita. Urmeaza un dush lung, plin de ganduri fara vreo cale de reusita. Crema, piele hidradata, demachiere, fata frumoasa. Chestii de femei, care m-au facut sa ma simt muuuult mai bine in pielea mea... . Mic dejun rapid, preparat de mine in parte, radio Transilvania cu doua melodii : Stefan Banica Jr. : “Doar tu si eu” si Stevie Wonder: “I just called to say I love you”.... hmm... ce romantic!

Acum este timpul cafelei careia ii ia locul un ceai de piersici indulcit cu miere! Intre timp ploaia a mai incetat... pare ca lucrurile merg numai spre bine... dar tu tot nu m-ai sunat........... oare pentru ca nu mai ai credit?

Un comentariu:

Rares :) spunea...

Bravo !