sâmbătă, 10 aprilie 2010

People... they just can't live without words!

People... they just can’t live without words!
Ei da.. nu pot vorbi singura, vorbesc doar cu gandurile mele, care din intamplare se plimba chiar pe aici, chiar acum. Sti.. cateodata imi face bine sa ma lasi sa imi revin singura, doar eu si constiinta mea, in camera mea de un portocaliu “elegant” care ma inebuneste, la propriu, printre jucariile unui copil transformate in amintiri si cateva plusuri, intre televizor si calculator, usa si geam, peisajul sinistru al curtii, un cappucino, putina ciocolata ca treaba sa devina cat de cat gustabila si o melodie Guess Who- Azi nu...
Suna a zi de relaxare, pacat ca nu este... si ce mai pacat! Vezi tu.. viata de zi cu zi, rutina ma oboseste. Nu pot sa zic ca am o viata plictisitoare, pentru ca intotdeauna dau de ceva fierbinte sau mai degraba picant. Dar acest “picant” nu e intotdeauna si bun la gust. Mai sti cand ti-ai luat o ciocolata doar pentru ca ai vazut reclama si erai sigura ca e delicioasa? Ei si cand sa o gusti... “Mai bine nu!”, da da... asa e si aici. Intalnesc oameni care sunt poate prea draguti, ne intelegem prea bine ca sa fie adevarat, ne potrivim prea de minune in anumite situatii.. si totusi ceva din puzze-ul acesta lipseste, poate fi o piesa, dar deobicei sunt cel putin doua... una de la mine, alta de la puzzel.....I have no words anymore!

Niciun comentariu: