joi, 30 decembrie 2010

December

There’s nothing about the time…

Stiti.. urasc iarna…. E anotimpul care ma retine in casa o mare parte din timp si ma opreste sa fac atatea lucruri care m-ar face fericita. Cu toate acestea, incerc sa gasesc niste aspecte pozitive deoarece depresia nu mai este permisa in viata mea. :d sunt mai optimista acum, chiar daca e frig afara.. si chiar stau sa ma gandesc ce va de mine in timpul verii? Cred k va voi vedea pe voi toti, ca pe niste sfinti... :))

Dar, vorbeam despre decembrie.. a fost chiar placuta luna. Gradele cu minus nu le-am mai simtit ca de alta data, m-am lipsit de o bataie cu zapada in scopul inlocuirii ei cu niste batai puternice ale inimii, iar senzatia aceea care ma oprea de la anumite lucruri parca nu s-a facut la fel de simtita ca in alte dati. Unoeri imi era cald, alteori tremuram de emotii…

Uneori buzele imi erau fierbinti, alteori imi inghesuiam mana in buzunarul tau de la geaca….

You were my December… thanks :D

Niciun comentariu: