duminică, 30 mai 2010

Life's beautiful...

Beautiful things
Cum ar fi prietenii, dansu nebunesc, plimbatul, dulciurile, cappuccino, lamaie+pepsi, muzica, betie, amuzament, bancuri, budinca, carti de joc si de citit, biscuiti, comedii, iesiri in oras, cluburi, parcuri, cumparaturi, accesorii, haine, tv, calculator, scrieri, articole, lookbook, fashion, reviste, baieti si multe multe altele... dar acestea sunt despre mine... imi place sa ma plimb cu prietenii, sa beau cu ei, sau sa dansez cu ei ori singura prin casa, imi place sa beau cappucino facut de mine si sa manc biscuiti, imi place sa citesc CoolGirl si sa ma uit pe lookbook, urasc filmele horror deci ma uit mai mult la comedii. Vreau sa amuz oamenii din jurul meu desi nu stiu bancuri, stiu doar sa fiu funny si asta ma ajuta si pe mine. Ca orice om ma simt bine in centrul atentiei si ca orice fata ma simt bine cand stiu ca sunt admirata de baieti. Vorbesc mult despre chestii stupide, atat de mult incat cateodata ma trezesc vorbind despre un lucru care nu este definit in mintea mea.
Dar, cum spuneam, toate acestea sunt despre mine. Deci bai, important e sa sti ce te face sa te simti bine. Stiu ca te simti bine numai pentru ca esti in pielea ta, dar crede-ma daca faci in fiecare zi vreo 2-3 lucruri de pe lista lucrurilor care iti plac te vei simti si mai bine. Te ajuta foarte mult pentru ca te descoperi pe tine insuti. La inceput e mai greu sa iti dai seama, dar cu timpul descoperi tot mai multe placeri si daca le parcurgi in mod fregvent vei avea o viata implinita. Sincer, eu personal, cred ca in aceasta consta fericirea vietii, sa faci lucrurile care iti plac, sa fi implinit si sa sti ca ai facut multe pentru a te simti bine.
P.S. : Aceasta “reteta” se numeste “Cosul cu mure”, by DELI :*

Un comentariu:

claudia spunea...

betieee?